سندرم نفروتیک چه مدت طول می کشد به پیشرفت به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک چه مدت طول می کشد به پیشرفت به نارسایی کلیه

سلام! دختر من است مشکل از سندرم نفروتیک و او 6 سال است.سندرم نفروتیک چقدر طول خواهد کشید برای تبدیل شدن به نارسایی کلیه؟

سندرم نفروتیک اغلب در کودکان رخ می دهد، و پیش آگهی بیماران از فردی به فرد تغییر می کند. بنابراین، آن را دشوار است که می گویند چه مدت این وضعیت در نارسایی کلیه را بدتر خواهد شد.

اگر سندرم نفروتیک با بیماری تغییر حداقل (MCD) ایجاد می شود، بیماران حتی می تواند دستیابی به بهبودی کامل خود به خود. این است که، شما ممکن است هرگز بیمار NS مبتلا به نارسایی کلیه.

با این حال، اگر سندرم نفروتیک با شرایط دیگر ایجاد می شود، پیش آگهی بیماران ممکن است به عنوان خوب است. در این وضعیت، بیماران باید درمان سریع برای مدیریت مشکل کلیه شما و بهبود عملکرد کلیه به موقع خود را. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می شود به مهار فعالیت واکنش های التهابی و کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها.

در مقایسه با این داروها، کارشناسان کلیه در اینجا می خواهم به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی را توصیه کند. هر دو از این درمان می تواند کمک به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر، بنابراین شما می توانید به سندرم نفروتیک درمان و کاهش پروتئینوری ریشه و تورم از بیماران. چه چیزی بیشتر، این درمان هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند، به طوری که بیماران می توانند آنها را با خیال راحت استفاده کنید.

اگر فرزند شما از سندرم نفروتیک رنج می برد، شما می توانید دکتر آنلاین ما برای کمک به پایین آشپزخانه را ترک مشورت، و یا، ما می توانیم در عرض 24 ساعت پاسخ!





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: